maandag 3 september 2012

Muziek..

Welke muziek zal ik nou weer eens op mijn ipod gooien. Deze keer weer Like a Prayer van Madonna? Dat is zeker naar het einde toe een lekker nummer om tempo te houden. Ik ben al een tijdje op zoek naar een ander nummer met zo'n zelfde ritme. Dat ritme loopt lekker door maar ik kan het niet echt vinden. Maar ja, weer Like a Prayer in de repeat kan natuurlijk altijd nog.

Na een paar uur lopen is de gespreksstof een beetje op en is het lekker om even jezelf terug te trekken met muziek op je hoofd. Een mooi moment is het als het licht begint te worden en ik net een mooi nummer op mijn oren heb. Na de donkere uren in de nacht is het heel prettig als het licht begint te worden.
Muziek trekt mij door de moeilijke momenten heen en helpt de kadans van het lopen vast te houden.

Ik ga nog even verder zoeken.....Suggesties zijn welkom!

Like a prayer.......

Geen opmerkingen:

Een reactie posten